torsdag 12 april 2012

Ny dag

Idag är en ny dag och då är det bara att ta nya tag. Har min långedag på jobb framför mig och ikväll är jag bjuden på barnklädesparty, men det får hållas öppet för jag vet inte om jag kommer att orka. 

På jobbet är det dags för utvecklingssamtal och för första gången nånsin så är jag helt oförberedd. Jag vet ju vad som ska diskuteras och det är inga problem. Min utveckling har ju stannat upp totalt där och jag måste väl bestämma mig om jag överhuvudtaget VILL utvecklas där... Just nu vill jag ju...men efter januari vill jag inte... Önskar jag kunde följa med vår nya chef dit hon ska för då hade jag lätt stannat! 

Nähä...nu verkar det som om vi fått strömavbrott! Det var ju inte så bra eftersom jag hade tänkt förbereda en smoothie till min lunch sen... Ja, ja det löser sig väl. Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar