onsdag 11 april 2012

Tar sats

Regn idag igen! Nu har jag varit ledig i fyra dagar från jobbet men jag kan just nu säga att jag inte alls känner mig peppad att gå till dit... Jag vet ju att jag kommer igång när jag väl är där men just nu vill jag bara hoppa i mysbyxorna och krypa tillbaka i sängen!


Igår kom jag inte iväg på de två saker jag kände var "måsten" och på kvällen kändes det som om jag inte gjort ett skvatt på hela dagen. Men när jag analyserade dagen så insåg jag att jag igår genomförde fler praktiska saker än jag gjort på alla de andra lediga dagarna sammantaget. Inte illa med andra ord!


Jag kommer ofta på mig själv att göra detta. Sitter och beklagar mig för att inte gjort något, men när jag börjar fundera ordentligt så inser jag att jag gjort ganska mycket ändå... Och detta gör jag både hemma och på jobb... Måste nog börja inse att jag är rätt effektiv ändå när det kommer till kritan och inte slå så mycket på mig själv! Så nä nu.... Nu kör vi! 


Ha en bra dag alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar