onsdag 4 april 2012

Inget

Kan det vara så att han totalt blandat ihop veckorna eller så fattar jag inget. Som vanligt... Förra veckan frågade Almas pappa om hon kunde vara hos honom på påsklovet. Vi hade planer men dessa blev ändrade och jag kom med ett "motbud" i söndags men detta har jag fortfarande inte fått svar på.

Inte heller har Almas underhållsbidrag kommit. Dessa ska finnas på kontot den siste men inget ännu. Har bett honom att använda stående överföring för att slippa påminna honom men vad mer kan jag göra? Har gått via Försäkringskassan fyra gånger men fått avslag då han lovat dem via telefon att han ska sköta sig i fortsättningen... Får det gå till så? Börjar tröttna på detta men ännu mer ledsen blir jag när jag får höra att min prinsessa ändå hellre är på fritids än "i skogen"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar