torsdag 26 april 2012

Frustration

NÄ den här dagen blev inte alls vad jag förväntade mig. Stressigt värre på jobbet med för lite folk/för många projekt och erbjudanden på en gång. När jag sen gick hem på lunchen så hade jag fått post. Där blev jag informerad om att jag inte längre har några föräldradagar att ta ut. Så tillbaka på ruta ett där jag jobbar till efter att barnomsorgen är stängd. Jag fick ju dagarna av Almas pappa när han frågade om han kunde hjälpa mig på något sätt. 


Han använde sedan dessa i "utpressningssyfte" och när jag då inte gjorde som han bad - enligt honom - så drog han tillbaka dem. Han kommer troligtvis försöka använda dessa trots att Alma inte är hos honom... Frustrerad är väl förnamnet till min känsla inombords just nu. Mest kanske för att jag faktiskt tillmötesgick honom i två av tre fall eftersom det var då jag kunde hjälpa till. 


Men helt ärligt mina vänner som säkert tänker och tycker saker... Sunt förnuft eller är jag korkad? HAN valde att flytta! HAN väljer bort sin dotter på grund av sitt arbete! HAN väljer bort normal kontakt... Varför ska JAG då spendera tid och pengar på att se till så att han får träffa henne...???

1 kommentar:

  1. Han kan kamma sig med en handgranat !! Du har C nu och fokusera på att ni 3 är en familj! Han kan alltid hämta och du kan ställa upp med
    Något annat! Lägg ingen mer energi på
    Honom vi har massa
    Annat bra framför oss .... Älskar dig

    SvaraRadera