tisdag 10 april 2012

Föräldraledig

Idag har jag en halv föräldradag framför mig. Alma har önskat aktiviteter till eftermiddagen och jag ska nu på förmiddagen spendera lite tid för mig själv. Hela påsken har gått i familjens tecken och jag tror att vi träffat i princip hela släkten dessa dagarna. Men det är ju bra så kan lite av mitt ständigt dåliga samvete lugnas ;o) 


Har bytt gardiner i vardagsrummet men kan inte komma överrens med mig själv om det blev bra eller inte. Ska bädda rent hos min lilla loppa och sedan ta en liten promenad till Grönärtan i ett kombinerat social/nyttobesök. Ytterligare en samvetsgrej avbockad....bara jag kommer iväg så...


Borde ju gå och träna idag och det var planen men eftersom jag knappt kan lyfta armarna idag så känns det bättre att lägga tiden på annat. Imorgon är det ju onsdag och det är den obligatoriska träningsdagen som aldrig ruckas! *tänkpositivttänkpositivt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar