onsdag 18 april 2012

Ny dag

En ledig dag. Önskar att den var ett helt oskrivet blad men såklart har jag alltid en massa saker som jag vill/bör/ska/borde göra. Försöker ju av hela mitt hjärta att vara ledig på dessa dagar men samtidigt är det ju saker man inte kan skjuta upp för mycket. Halv elva ska jag klippa topparna på mitt risiga hår. Har väntat lite för länge så jag hoppas hon inte kapar det vi rötterna...!


Tänkte träna lite vid lunch och däremellan vill jag leverera lite saker till Grönärtan eftersom jag inte kom dit förra veckan. Ska dessutom hämta Alma och hennes kompis redan klockan två eftersom jag lovat länge nu att de skulle få leka. Passar rätt bra egentligen då de sedan går på Funky Kids ihop. Dessutom är jag mycket duktigare på att fixa här hemma när Alma har kompisar för då sitter jag inte och hänger framför tv:n ;o) Så kanske de påbörjade köksgardinerna också blir klara? Vem vet...?


Nä nu är det dags att starta upp. Ha en underbar dag!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar