onsdag 20 juli 2011

Vardagskväll

Sådärja. En myskväll för mig själv och min puckade dator. Har massor att skriva om min och min lilla prinsessas vardag men datorn är som sagt totalt opålitlig så jag har inte kunnat göra detta. Får försöka ta en sak i taget. 


Almas pappa strulade ju angående hur han ville ha henne under sommaren, men det är gammal skåpmat numera. I fredags ringde han och vill ha henne from i söndags tom söndag. På lördagen ringde han och ombokade från tisdagen tom lördag i stället. På tisdagen ringde de från dagis och undrade vart han blev av!!! Jodå, ni läste rätt. Han var två timmar försenad men ringde inte för att berätta detta. Men, men min lilla tös får säkert kul med sin lillasyster uppe i Smålandsskogarna och jag ska försöka ta hand om mig själv...


Så ikväll när jag kom hem från jobbet så tog jag och färgade mitt hår igen. Visst blir det kanon hos frissan men det blir ju skitbra hemma också så varför lägga så mycket pengar på det? Finns ju så mycket annat kul att göra med dem. Denna gång valde jag Casting Creme från Loreal och mörkblond, men du behöver inte oroa dig Frugan för det är fortfarande mörkt! Hahaha! (Tom min regionschef sa till mig att sluta vara blond så jag lyder väl er kära vänner ;o) )


Nä nu ska jag faktiskt stoppa ner mig med min lilla bok även om klockan inte är så mycket. Om jag har lite tur och datorn fungerar så återkommer jag redan imorgon. Tjuingeling så länge!
                                           

1 kommentar:

  1. Jag gillar vad jag hör :) Jag anv'nder samma märke fast lite mörkare dårå ;)

    SvaraRadera