måndag 11 juli 2011

Första dagen

Åh herregud vad trött jag är nu! Jag ska inte gnälla för det känns ändå positivt, men man glömmer så fort hur det är bara. Jobbade hela dagen och den kändes inte speciellt lång och som vanligt startade jag en massa småprojekt.


Nackdelen att komma tillbaka till ett jobb i butik under rea-perioden är att alla kollegor - som ännu inte haft någon ledighet - är helt slutkörda men fördelen är att det är "lätt" att vara positiv eftersom man inte gått och harvat i kläderna någon längre tid. Ännu bättre för mig var det eftersom Flisan också kom tillbaka efter sin semester så vi var två som kunde peppa! 


Många idéer har fötts i mitt huvud under dagen och massor av energi ska nu riktas till att göra mina söta kollegor lite gladare och deras vardag lite lättare och roligare.... Mer kan jag ju inte säga än, eller hur?


Nu ska jag ta hand om mina äckliga fötter för det behövs. Kanske ett glas vin också eftersom Alma nu spenderar två dagar hos sina kusiner.... Mmmmums!
                                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar