torsdag 21 juli 2011

Härlig natt

                                             


Sovit som en prinsessa i natt. Då uppskattar jag tom att bli väckt av måsarnas... hmm... vad ska jag kalla det? Sång? Hahaha! Drömde underligt men behagligt och jag hade inga problem med att klockan ringde. Min nya taktik när Alma är bortrest och jag börjar sent... Jag ställer klockan ändå men en halvtimme senare än vanligt. Sovmorgon men inte sova bort dagen! Sååå skönt!


Så idag börjar jag 14.00. Fullständig kaos på jobbet med Tag 2 betala för 1 på alla reavaror och dessutom en tjej som fick gå hem. Vi ligger back lite här och där så jag erbjöd mig att börja tidigare men detta avböjdes så jag ska städa och sen blir det lite Zuuuumba! Det var ett tag sen jag tränade nu men jag har inte känt att jag orkade det också, men nu så. Känner mig taggad att få ordning på mina rutiner och mitt liv. Inte så lätt med världens mest oregelbundna schema men det ska nog lösa sig ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar