måndag 11 juli 2011

Jobbstart

Usch vad man är vanemänniska! Blir helt snurrig av det nya utseendet på bloggen och eftersom jag dessutom tog ett par dagars paus så blev det ännu mer förvirrat!


Jag har nyss ätit frukost efter att ha lämnat Alma på dagis. Inte många dagar kvar nu.... I eftermiddag hämtas hon av sina kusiner för ett par dagars lek hos dem. Själv sitter jag med färg i ögonbrynen och svär över att kläderna inte sitter riktigt som innan semesterstarten! Tur att jag tränat eftersom jag unnat mig det mesta dessa veckor. Undrar hur det annars sett ut, hahaha! 


Känns alltid lite konstigt att komma tillbaka efter ledighet och efter studieledigheten känns det ännu konstigare och ingen aning har man om vem som egentligen jobbar. Detta kan bli jättespännande men nu måste jag nog göra mig i ordning och även packa lite lunch för nu börjar jag om 34 minuter ;o)


Tjingeling!

1 kommentar:

  1. "Blir helt snurrig av det nya utseendet på bloggen och eftersom jag dessutom tog ett par dagars paus så blev det ännu mer förvirrat! "

    Hahahhahahahahah så jävla ball du é... Tror du börjar bli gammal ;)

    Din blogg är jätte fin :) Den gör mig glad
    Pouuusss

    SvaraRadera