fredag 15 juli 2011

Fredagsmys

Hej kära ni! Ja anledningen till att jag inte skriver så mycket är ju då jobbet. Har börjat jobba igen vilket är med blandade känslor. De positiva är att jag fått tillbaka lusten, för jag gillar ju (egentligen) mitt jobb och har såna goa kollegor. Det negativa kan jag inte skriva här eftersom jag inte vill lämna ut någon men jag kan säga att där är rörigt och det kan ju få vem som helst att storkna. Därför är detta mitt huvudmål nu i början, att få lite ordning på torpet om man säger så...


Lite sjukdomar gjorde dessutom att min första vecka fick bestå av ett par långa dagar och det har jag verkligen inget emot men jag har ju suttit still sen i augusti så just nu ligger jag i soffan och har ont överallt!


Almas pappa ringde för en liten stund sen. Han pratade bara renovering och hon fortsatte äta popcorn! ;o)
    Men hon gick äntligen med på att hon ska dit på söndag, men för både hennes och min skull så var detta sista gången han gjorde såhär! Och han ska INTE tror att han kan komma och kräva fler dagar eller något nu...


Men detta ska jag inte tänka på mer nu, utan nu ska vi mysa en pytteliten stund till innan vi måste sova. Imorgon är det jobb för min del och Alma ska ut på äventyr....tihi....   
                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar