fredag 30 november 2012

Slut för idag!

Ja dagens inlägg har ju inte fungerat så bra. Allt har försvunnit två gånger... Så om gödselluktande tjejen som bjöd på lunchpåse på tåget eller uppdatering från frisörsalongen får ni inte läsa helt enkelt...

Nu är nog allt klart inför morgondagen... Det mesta är förberett och jag hostar snart upp lungorna!!! Imorgon bitti kommer mitt eget lilla team och hjälper mig och C sticker till sin kompis och ordnar sitt.

Vi håller ju detta litet men jag tror att alla som ordnat en fest -oavsett anledning- vill att allt ska klaffa. Men vi har gjort vad vi kan och därmed gett festen de förutsättningar vi kan styra någotsånär över... Sen är det upp till allas vilja och förmåga att njuta av detta. Dock tror jag att detta gäng fixar detta alldeles utmärkt!

Så tack för idag ock godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar