onsdag 7 november 2012

Röriga men ärliga tankar

Har börjat skriva flera inlägg nu men vissa dagar är det svårare att sätta ord på sina tankar än andra. Jag skriver mest för mig själv men tycker det är kul att veta att ni är många som följer mina inlägg. Vilka ni är har jag i princip ingen aning om men återigen så skriver jag för min egen skull. Min kanal där jag kan kräka av mig, visa något trams som Alma hittat på eller bara rada upp lite av min vardag. Tycker man detta är trist behöver man inte läsa, lätt val....

Vissa perioder finns inte tiden, andra inte lusten. Men som jag sa till frugan häromdagen så är det den dagen som bloggen börjar kännas som ett krav som beslutet bör tas om det är dags att lägga ner... Ni hänger med va?

Jag har ju valt att vara ganska personlig. Ibland lämnar jag kanske ut ganska mycket information, men jag är alltid ärlig och skriver bara sanningen som jag ser den. Hur som så skriver jag för mig... Men just nu även för min bästa och närmsta vän. Livet är tufft och sällan rättvist men ibland är den slutliga utgången kanske ändå den bästa för alla som finns runtomkring. Det gör ont men genom att visa de närmsta att man finns med i tanken gör den egna sorgen aningen lättare. Och sen vet du ju en sak till... Jag finns här för DIG!!!

1 kommentar:

  1. Tack .. Skönt att läsa ngn annans tankar, när man inte orkar något .. <3

    SvaraRadera