onsdag 28 november 2012

Host och snörvel

*hosthosthost*

Värsta torrhostan är det dessutom. Ont i halsen från och till, men det är hanterbart.
Idag på jobbet så bestämde min chef att jag SKA jobba kort dag imorgon i utbyte att jag går hem och vilar lite extra! Snacka om min förvåning där....det hade INTE hänt förra året kan jag säg, men jag är inte annat än tacksam nu. Hon ville hjälpa mig att göra allt jag kan för att vara frisk till på lördag!!! Ja, jag kan säkert ta mig igenom dagen på Alvedon och Ipren, men jag erkänner att det inte skulle vara riktigt lika kul... 
    
Idag kom så äntligen mina skor! Tre stycken var det och det ena paret var både klockrent ihop med klänningen OCH sköna. Vad är oddsen???

Dessutom hittade jag passande örhängen och ett litet armband...som dessutom matchade skorna(!)
Jag hoppas på lite hjälp med att fota lite av dessa detaljer så ni får se sen, men allt får bli i efterhand eftersom jag inte riktigt vet om den blivande mannen smyger in här ibland ;o)

Nu ska det bli lite varmt att dricka för halsen och sen tidigt i säng! Tjingeling från en nöjd madame!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar