måndag 26 november 2012

Möhippa

Vissa av er har ju sett bilder på spektaklet....
Andra har säkert hört det ryktesvägen...
Själv har jag inga bilder för i samband med min egen kidnappning så beslagtogs även min lilla följeslagare telefonen. Jag avvaktar ett tag med att bjuda på dessa tror jag men ett par kuliga har jag sett i alla fall.

Intet ont anande stod jag på jobbet i kassan när helt plötsligt Frugan och Gudmor stod där!!! Fattade såklart först inget alls  eftersom Frugan påstått tidigare på dagen att hon skulle till Köpenhamn och ja...Gudmor dyker upp oväntat i stan ibland bara... Men oj! Flera var ju inblandade såklart eftersom jag fått lite ledigt och när vi kom till Frugan stod det såklart flera ombyten där och smink och allt möjligt!

Iväg bar det sen på en av de roligaste kvällar jag haft i mitt liv!!! Kan inte med ord beskriva dessa närmsta tjejer jag har i mitt liv. Ni är oersättliga så ni vet!!!

Jag har nu landat och bara njuter när jag tänker tillbaka. Kommer att leva länge på detta! Hoppas verkligen nästa fest blir som en lite försenad fortsättning på lördagen! Massor av kärlek till er och Frugan... Stort, stort tack 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar