lördag 10 november 2012

Lite gnäll

Nu börjar nedräkningen på riktigt... Och så ska jag vakna med ont överallt!!! Förra söndagen gjorde jag något med min rygg, men gick på massage där de trodde att det var en muskelknuta som spökade. I morse vaknade jag av smärtan och det gör ont när jag andas... Dessutom sover jag ofta med högerarmen ovanför huvudet. Detta plus alla tunga lyft på jobbet gör att jag dessutom har svinont i axeln. Och som pricken över i så gör det ont när jag sväljer...

Förlåt att jag startar dagen såhär! Jag brukar kräka av mig en del men sällan gnälla... Kände att jag behövde det i ett par sekunder så att jag kan lägga det åt sidan, hoppa in i duschen, göra mig i ordning och gå till jobbet!

Alma är hos farmor och farfar eftersom kusinerna skulle sova där. Dessa tjejer har så kul ihop så när alla tre kom och frågade tillsammans var det ju svårt att säga nej... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar