fredag 3 augusti 2012

Härliga dagar

Hjälp vad denna vecka sprang iväg fort! En hel del blev ju fixat som sagt, men det som inte hanns med har ju då hamnat på en av mina evinnerliga listor...

I onsdags skulle Alma följa med farmor och farfar på cirkus, vilket blivit en riktig tradition. Naturligtvis ska detta hållas även när hon är hos mig så vi skjutsade henne till Österlen och själva fick vi lite miljöombyte.

Vi åkte till Åhus för lite middag men drog en riktig nitlott när vi valde Pråmen som ligger vid kanalen. Men efter en liten promenad åt vi oss i stället mätta på glass innan vi återvände till Yngsjö.

Dagen efter blev mot alla odds en härlig stund på stranden med farmor, farfar och fasters familj! De tre kusinerna är som systrar och jag saknar dem otroligt mycket. Uppskattar därför dessa stunder lite extra...

Men just nu sitter jag på bussen. Ska träffa 13 av mina gamla klasskompisar... Spännande? Trist? Kul? Återstår att se...dags att göra upp med en del av mitt förflutna...hihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar