söndag 19 augusti 2012

Myyyyys!

Halv sju hörde jag hur tvn sattes igång. Då tyckte Alma att hon sovit klart! Men vi har spenderat morgonen i soffan med att bara mysa. Frukost var hon först inte så intresserad av men det slutade med att vi gemensamt gjort en fruktsallad.

Det känns så härligt att ha henne hemma igen och idag ska vi njuta ordentligt! Just nu håller jag på att tvätta och det lär ju ta lite tid men sen ville Alma till Ica Maxi (!) för att köpa äpplen. Igår var hennes önskemål att vi skulle baka kladdkaka så det får vi också ordna. Och om vädret håller i sig hade det inte varit fel med en glass på stan senare...

Men medan jag tvättar njuter vi av frukost, barnkanalen och snart lite klädessortering. Idag kör jag ett litet test som en kollega gjort. Nämligen så har jag sagt till lite folk att de är välkomna mellan 16-18 att rota bland mina utsorterade plagg och fynda där från en tjuga. Lite dyrare plagg finns ju också men dock...

Men nu ska det fortsätta att njutas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar