torsdag 16 augusti 2012

Märkligt möte

Har haft en hel del att stå i de senaste dagarna. Som i tisdags när jag gjorde bästa shoppingrundan med syrran. Första affären och första klänningen jag prövade och lugnet har lagt sig!

Nog om det. Fick en liten pratstund med en kollega och fick nu ännu mer information om varför gamla chefen redan kommer tillbaka. Kan ju dessvärre inte gå in på detaljerna här men jag har ju hela tiden trott på Karma. Och utan att låta alltför skadeglad så ser Karma just nu ut som ett litet hårigt monster som biter henne i rumpan!!! Hahaha, nä jag skojar ju lite nu men jag känner så starkt att det borde vara min tur nu... (som de sjunger i reklamen...)

Idag hände något jobbigt. För första gången på sju år mötte jag MC... (En del av er som följt med från förra bloggen minns kanske min första pojkvän/sambo) Han är en av de största skitstövlar som går i ett par skor och jag ryser vid blotta tanken på honom.
Vi möttes på stan och senare såg han mig på mitt jobb. Han tvingade sin tjej att gå in fast det var väldigt uppenbart att hon inte ville... Jag gjorde en undanmanöver neråt källaren och de lämnade strax butiken. Har dock en obehaglig känsla av att jag snart kommer möta honom igen...

Huuuuuuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar