torsdag 30 augusti 2012

Stolt!

Igår hade vi personalmöte med work-shop. Vi blev indelade i grupper och fick oss tilldelat ett ställe i butiken som vi skulle fixa efter bästa förmåga. Vi fick använda fantasin och utnyttja de resurser vi kunde hitta i alla skrymslen och vrår. Cissi och jag sparade inte på krutet utan gjorde ett riktigt kul och inbjudande bord. Alla tyckte det var skitsnyggt!

Idag var det styrelsemöte och de hade till och med skrivit "wow" i protokollet!!! Det kuliga i kråksången här då är ju att jag hela tiden trott att jag inte är den typen som gör en sådanhär bedrift utan jag är röjaren, fixaren och den som bara hjälper alla andra... Känner dock att jag faktiskt också kan! Jag är inte bara en person som ska stå i kassan dagarna i ända... Hrm, hrm...

Idag slutade en av mina favoriter på jobb. Vi kanske inte alltid jobbar likadant, men vi tycker ofta samma om mycket och det kommer bli tomt efter henne... Femte personen som slutat eller tagit tjänstledigt bara det senaste halvåret... Buhuuu! Ja, det finns ju en anledning men ja, ja... Vad är väl en bal...?

Nu är det dags att sova! Ska berätta mer om Almas senaste bedrifter imorgon eller under helgen! Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar