lördag 11 augusti 2012

Ett långt ett!

Nu ska jag berätta om en av sakerna från i torsdags. Gamla chefen kom till jobbet. Hon ville prata med mig sa hon och vi gick åt sidan. Hon undrade hur jag mådde "med henne" efter att jag svarade att jag mådde bra med mig själv...
Jag sa att det som blev problem mellan henne och mig var inget jag rotade i och ett avslutat kapitel för mig. Hon undrade om jag tyckte illa om henne eftersom jag inte hälsade... SÅ skönt att detta inte är sant!!! Jag sa att jag alltid hälsat men sen kan jag inte vara så falsk att jag står och småpratar och undrar hur det är med henne eftersom vi inte är vänner. Än en gång sa hon då att det var för att jag tycker illa om henne... Svarade då att det får stå för henne själv om hon tror det, men det har jag aldrig sagt...

Sa också till henne att jag kommer att söka andra jobb och utbildningar eftersom jag inte tror att vi kommer kunna jobba tillsammans mer... På eftermiddagen fick jag sen veta att hon kommer tillbaka redan den 1/10 i stället för januari som det var sagt... Det betyder att jag har lite mindre tid på mig men tycker mer synd om vår vikariechef som nu blir hängande i luften utan jobb...

Svårt att återge detta i text, speciellt när jag skriver på mobilen... Är så trött på att inte komma tillrätta med min dator, men skam den som ger sig...

Igår blev det bio på kvällen, Batman. Trodde ju inte att dessa filmer var min smak, men shit va bra! Och JAG misstänker att det inte slutar här... Älskar öppna slut! Men snart är det dags att gå och jobba. Tror det blir en bra dag... Idag också...!

(Foto lånat från Warner Bros...)

1 kommentar:

  1. Heej!

    Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

    SvaraRadera