lördag 25 augusti 2012

Förbereder

Det blir en kortis nu, dels av anledningen jag skrev om igår, dels av att jag snart försvinner av trötthet!

Först en heldag på Tosselilla med allt vad detta innebär och på detta har det bakats med Alma och förberetts en tårta... Och min underbara vana trogen gör jag ju inte bara en sak i taget utan jag passade även på att plocka undan lite här. Har ju haft lite hemmaloppis eller vad jag ska säg och alla dessa saker har stått i halva vardagsrummet!

Men undan med detta igen och upp med ballongerna och så blir det lite kalas för min stora tjej. Jag brukar alltid försöka fixa så mkt som möjligt och bjuda så många jag kan -förmodligen någon slags kompensation av något slag- men i år har allt krockat så allt blir minimalt.

Tre kompisar och bara allra närmsta familjen. Det är vad jag orkar i år -hoppas jag! Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar