tisdag 7 augusti 2012

Dags för vardagen igen

Igår var det officiellt slut på semestern men jag bytte min lediga dag idag till igår... Alma skulle ju till pappan och ni som följer vet ju att det inte alltid blir som han säger... Men idag är det alltså dags, så 14.00 börjar vardagen igen.

Jag satt och funderade igår på hur jag tycker min semester varit. Har ju inte varit så lyckat de senaste åren, men jag känner att denna varit helt till min belåtelse. Vi har gjort massor av de saker vi ville-dock inte alla, Alma har fått träffa alla de hon önskat träffa och vi har spenderar åtta hela dagar på stranden! Nä jag konstaterar belåtet att jag är nöjd...

Nu ska jag bara vända mitt humör lite. Kände mig ovanligt sorgsen igår över att Alma skulle iväg. Men det är nog mest det faktum att vi aldrig varit ifrån varann såhär lång tid innan plus att jag redan vet att vi inte får prata med varann när vi känner för det. Men hon skrev en lapp med mitt nummer på så att hon själv skulle ringa...(!)

Det positiva ska jag då fokusera på eftersom det händer väldigt mycket dessa två veckor. Saker som måste göras klart, en viktig milstolpe och två besked jag väntat länge på... Men allt detta avslöjar jag först när jag vet mer ;o) Nu ska jag in i duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar