tisdag 29 november 2011

Slutkörd



Känner mig totalt slutkörd idag. Hade möte med min nya chef igår i 1½ timme och hon var jättegullig och lyssnade och så. Men sen skulle vi sätta schemat och då ville hon köra efter mitt ordinarie schema och så tex halverade hon bara tiden om jag ska jobba 50% osv... Svårt att förklara... Och dessutom ska jag rätt ut i ordinarie arbetsuppgifter vilket inte heller känns bra. Var helt skakig hela mötet och grät den mesta av tiden. Hopplöst!


På kvällen mådde jag återigen dåligt och kunde inte somna och i morse kunde jag knappt stiga upp, men hade ju inget val eftersom Alma är lite för liten att gå till skolan själv. Nu sitter jag rakt upp och ner i soffan med yrsel och tvingar mig själv att skriva. Darrar och känner stark olust till att jag ska vara ute i butiken bland kunderna...


Önskar så att jag hade resurser att bara sticka långt bort hela denna månad till ett varmt och skönt ställe där dagarna bara kan flyta på...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar