måndag 28 november 2011

Möte med nya chefen

Jag försvinner lite härifrån ibland, jag vet... Men vissa dagar är bättre än andra och denna helg har jag satsat på att sova. 


Nu klockan elva ska jag gå till jobbet. Jag ska sätta mig ner och prata med vår nya chef. Jag är så nervös att jag mår illa. Hur ska jag få fram hur jag har det och anledningen till detta UTAN att snacka skit om vår FÖRRA chef? Inte det lättaste kan jag säg.


Sen måste jag få fram att detta går för snabbt. Med sjukskrivningen och allt. Kanske kan försöka med 50% men vad läkaren inte fattar är att den absolut värsta tiden på året i en butik är just runt jul så.... Men ja, ja... Nu ska jag ringa en kortis till min fruga. Känns som jag skulle behöva ha med henne till jobbet idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar