lördag 19 november 2011

Psst

Psst... Skulle bara säga att jag fortfarande lever och inte har några planer på att lägga ner skrivandet. Bara så ni vet ;o) Det är bara det att jag just nu inte orkar med för många saker samtidigt och om jag dagen går i ett svep och jag inte ens öppnar datorn så blir det lite mer tid för mig att vila. Och det behövs!


Helgen då Alma egentligen inte skulle vara hemma blev en myshelg då en av hennes småsystrar blev sjuk. Därmed kunde vi ta beslutet att göra hål i hennes öron i stället. Det skulle blivit idag - för att fira hennes namnsdag - men vi ska dit imorgon igen och hon är så spänd och förväntansfull :o)


Själv har jag inte gjort så många saker. Bytt sängkläder och satt upp en stjärna i fönstret. Men det får räcka för idag! Grattis till kusinens mamsi idag på pensionärsdagen :o) Och till alla Små och stora Elisabethar...och så klart min kära vän Lisa (Lisbeth)... Nu tycker jag det är dags att sova...igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar