torsdag 17 november 2011

Irriterad

När jag lämnat Alma i skolan idag och kom hem så var det en kille som sprang ifatt mig och gick in i min port. Jag släppte i honom men jag ifrågasatte vad han gjorde där. Stör mig så på att folk tycker det är helt ok att gå in hur som helst! Vi har något slags bemanningsföretag men även en annan sak i huset som gör att det springer lite blandat folk här. Men jag tycker att de ska bli insläppta av dem de ska till och inte chansa. 


JAG personligen vill inte ha främmande människor snokande omkring i mitt hus. Det finns tillräckligt många grannar att hålla reda på ändå...!

1 kommentar:

  1. Ja käre väl, inte vill man väl ha in vilket patrask som helst i huset... MAn kan ju även i den frågan undra hur MALMÖ har råd att ha ett **********hem mitt på Gustav adolfs torg i Malmö, det är visserligen öppenv. men any way ..... Ja jag får fortsätta min undersökning efter att jag är klar med denna helvetiska tentan som driver mig till vansinne :) PoUssssSS

    SvaraRadera