torsdag 1 maj 2014

Ha en bra dag!!!

Inatt har jag sovit så gott! Frank vaknade inte och ville ha mat utan sju timmar i sträck och en bonustimme av halvsovande. Jag är SÅ nöjd!

Haha, men det får man tydligen inte säga högt... Sa ju något liknande på bvc varpå barnmorskan direkt hyschade mig för att jag skulle tänka på dem som inte fått sova... Varför? Deras barn sover väl inte ännu sämre för att jag håller tyst?  Nä jag skämtar. Det är skitjobbigt att inte få sova och jag är lyckligt lottad med en son som sover helt ok i vanliga fall och som inatt lite då och . Jag vill bara vara glad för det och tacksam och kunna säga det högt i glädje. Om någon annan sagt något liknande är jag glad för deras skull och inget annat. Men det är väl den berömda avundsjukan som spökar... synd bara...

Oj detta lät som ett argt eller irriterat inlägg, men det var det verkligen inte menat som! Jag känner mig glad idag och detta kommer bli en härlig dag oavsett vad vi orkar hitta på och jag önskar alla detsamma!!!

Tjingeling!

2 kommentarer: