söndag 18 maj 2014

Lördag, söndag, torsdag...!?!

Ja det blev en helt okej lördag på jobb. Mest provande i det vackra vädret, men vi har ju att göra även när kunderna inte handlar eller när de inte är så många.

Söndagen började med förberedelser inför eftermiddagen och sen lite träning. Därefter raka vägen till Almas dansuppvisning dit både mormor, morfar, farmor och farfar kom. Tjejerna var superduktiga och tycker verkligen det är kul med uppvisningen även om det var lite nervöst. Men lite nervös är ju bara bra att vara!
    Efteråt hängde alla med hem och åt en sen lunch. Jag tror det var både kul och viktigt för Alma att alla träffades så. Händer sällan eller aldrig men det verkade som om alla gillade det.

Ja detta började jag skriva i söndags och nu är det torsdag... Anledningen till att jag inte hinner med här är ju att jag tar tillfället i akt att njuta av livet såklart!
Denna vecka har varit fullsmockad och jag har även tagit ett ordentligt tag i klädhögarna här hemma....OCH balkongerna... Ja som vanligt allt på en gång! Håller just på att förgås av trötthet så bingen nu.

Imorgon ska busungarna på utflykt med skolan och min älskade fruga har gjort pannkakor till våra älsklingar!!! 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar