söndag 4 maj 2014

Gooood enough! Punkt!

Ibland kvittar det liksom hur man gör... Man tror man säger bra saker och kanske inte perfekta saker, men ganska rätt saker i alla fall... Sen känns det som om man gjort helt fel ändå och så känner man sig sådär otillräcklig och ganska oviktig... Suck... Då försöker jag intala mig själv att jag får duga som jag är! Good enough liksom... Det viktiga är ju att hjärtat är på rätta stället, att man menar väl och inte sårar någon. Om sen detta inte räcker till så må det vara hänt ibland...

Helgen spenderades delvis på jobbet vilket var helt okej. Har ju haft mannen hemma hela veckan så lite paus skadade inte ;-) Diverse bakslag som inte går att styra över har gjort att träningen fått stå tillbaka alla dessa dagar dessutom och idag när jag skulle boka barnpassning så visade det sig att gulliga Mona är sjuk... Det får bli promenader för hela slanten så håll tummarna för ickeregningtväder! Däremot har jag motstått alla frestelser i form av fredagsmys och lördagsgodis så vikten bör åtminstone stå stilla om inte annat. Men ny vecka och nya tag som man brukar säg. Ligger en liten i sängen bredvid och piper och buffar...hoppas det inte betyder gnällnatt bara...

Önskar en goder natt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar