tisdag 6 maj 2014

Yes!!!

Förra veckan innebar ju sjukdomar och inställd träning. Men som jag skrev i förra inlägget höll jag ju mig ifrån onödigheter och höll därmed vikten ändå. Gick inte ner, men inte upp heller. Nu är jag på banan igen och nu ska jag göra en jätteläskig sak... Jag ska uttala mitt mål högt. Detta innebär för mig en större press, men samtidigt ytterligare en utmaning för min vinnarskalle. Alla är vi olika och JAG utmanar mig själv på detta sätt.

När jag startade på allvar vägde jag 76 kilo. Detta var i mars... Mitt första delmål var 72 kilo och på det satte jag ingen datum för jag visste inte hur jag skulle klara det. Men jag tror benhårt på mig själv nu och min viljestyrka kommer att ta mig till målet... Mitt första delmål klarades av och idag väger jag 71.3 kg! Och.....tadadadaaaa.....

Den 15 juni väger jag 68 kg. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar