tisdag 13 maj 2014

Helgen som gick

Helgen flög iväg som vanligt. I lördags var Alma och jag på öppet hus på Malmö Kulturskola för att se om det fanns något hon var intresserad av där. Efter det hade hon efterlyst lite egentid med Christian! Hahaha! Ja precis...det var playstation som lockade ;-)

I söndags var det lite date för mig och min man. Inget avancerat alls men ett besök på Emporia med lite fika på tu man hand. Välbehövligt!

Idag försvann dagen i ett nafs men trots det har den varit produktiv. Testade mig själv på löpningen igen och passade även på att väga mig. -0.8 kg till sen förra vecka vilket är snäppet bättre än planerat. Perfekt om jag skulle hamna i en svacka! Inte för att jag planerar det eller så... ;-)

Trist uppdatering men det är vad som hinns med ikväll. Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar