onsdag 19 mars 2014

Tvättdilemma

Varje gång jag ska tvätta, oavsett tidpunkt och dag verkar jag hamna efter lägenhet nr 12... Detta har jag memorerat eftersom denna person inte överhuvudtaget sköter sig det minsta. Torkar inte av, sopar inte, sköljer inte av tvättmedelsfacken - vilket är ett måste hos oss då hälften alltid sitter kvar. Sist kom personen inte i tid för att tömma torkrummet heller. Funderade då seriöst på att låta den vara kvar, men ville inte ha denna okända person ringandes på min dörr mitt under middagen.

Idag har jag varit uppe och tjuvkikat och vet att det är samma visa idag igen... har därmed i ett par timmar retat mig. Försökt fokusera på att det finns värre saker. Försökt vara tacksam över att vi har en tvättstuga som trots allt fungerar... Ja och allt däremellan. Ska upp om tio minuter. Försöker nu se det som att det ska bli spännande och se hur det ser ut idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar