tisdag 25 mars 2014

Dagen som gick...

Just det! Det var på Helt sjukt på tv 4 de betättade om sömnbristen. Hörde det sen på Nyhetsmorgon där de pratade om det andra programmet. Tack Leona!

Ska snart lägga mig då denna dag kan få läggas till en av historiens sämre. För när vi sen kom upp så saknade vi varmvatten. Precis som igår kväll. Hade ju varit och tränat och var väl inte överförtjust i det faktum att jag fick lägga mig så sunkig. Men värre blev det!

När jag tänker att jag ska koka upp lite vatten, borsta tänderna och fylla på någon flaska för säkerhets skull. Står med tandborsten i munnen då jag upptäcker att även kallvattnet är borta!!! Ringde Stena som inte hade en aning om detta. Hon ringde upp vaktis och återkom med svaret att "dom håller på med vattnet" Jaha? Vem är det som gör det då? Här i huset eller ute på gatan? "Nä det frågade jag ju inte. Men det kommer troligtvis tillbaka under dagen..."

Men! Va? Eh... Jaha???

Jaja. Dagen fortsatte liksom i samma anda sen. Tog en riktigt lång runda åtminstone så att ja fick både frisk luft och sol. Frank var supergnällig hela dagen så när han sov var jag tvungen att käka mm så vilan jag hade planerat flög sin kos...

Ikväll åt vi supergod soppa och dagen till ära lite våfflor. Sylt och grädde till detta för dem som ville det. En pytteliten klick grädde till mig. Men nu är det faktiskt dags... Klockan är halv tio men det är dags för mig. Hoppas på bättre sömn i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar