lördag 29 mars 2014

Heeelg!

Så var då denna underbara helg här! Fredagskvällen spenderade Alma och jag framför Lets Dance och tvättandes fem maskiner tvätt. Allt medan mannen var ute och roade sig...

Idag mår han då som han förtjänar ;-) men direkt efter frukost släpade jag ut hela familjen på en riktig långpromenad. Den varade närmre två timmar och avslutades med lunch på Subway och presentköp. Sen har jag grovstädat den ena balkongen också, så idag får jag verkligen klappa mig själv på axeln ;-)

Ikväll ska vi på 40-årskalas hos svågern. Eller kväll och kväll...jo det är det ju, men klockan fem. Så det är väl lika bra att göra sig klar. Killarna sover eftermiddag och Alma är nästan färdig så... Njut av solen mina vänner och ha en härlig eftermiddag och kväll! Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar