måndag 3 mars 2014

Spädbarnsvård

Förra veckan var barnen sjuka.  Frank hade feber i fyra dagar, Alma i två och båda hostade och snörvlade. Efter några dagar började ju mannen också hosta och ni vet ju vad dom säger om män och förkylningar ;-)

Själv kände jag av lite halsont två morgnar men det försvann. Däremot så i torsdags eftermiddag fick jag ont i bröstet...på vänster sida. Tänkte att jag har väl stressat mig dessa dagar, vilade lite men fortsatte ha ont när jag andades... Eftersom det kändes besvärande valde jag att låta en läkare kolla upp det. Kändes ju knasigt då jag kände mig rätt pigg i övrigt.

Hon svarade att jag drabbats av spädbarnsvård. Va??? Fått muskelinflammation av allt bärande av Frank då han rosslade och hostade. Ja där ser man. Men skönt att få "order" från läkaren att jag inte fick bära på ett par dagar, hehehe!

Passade utmärkt då att jag jobbade i lördags så jag fick lite paus hihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar