lördag 31 augusti 2013

Fortsätter vänta

Kompisen gjorde som vanligt bra ifrån sig och låten var bra. Fattar bara inte att han orkar det livet dom har (ja hon också såklart...) Igår var det Kristallen, i förrgår möttes vi vid Almas skola då han hämtat dottern på dagiset i närheten. Då skulle de hem till mamma och nya lillebror som föddes i söndags. Dagen innan det var det spelning på Gröna Lund... Detta var bara ett axplock misstänker jag! Man måtte älska sitt jobb då va...?

Själv fortsätter jag vänta... Ikväll ska vi ha återträff med delar av vår gamla gymnasieklass... Även paralellklassen gäller detta. Själv kommer jag nog avstå då min rygg antingen vill ha mig gående - vilket inte foglossningen vill - eller i liggläge... Lite surt, men vad gör man???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar