måndag 12 augusti 2013

Helgen som gick

Imorgon blir det nog till att ringa doktorn trots allt... Jag vaknar i panik av att jag inte får luft så svullen och igentäppt jag är och hostar gör jag så stackars plutten borde få hjärnskakning! En förkylning överlever jag allt, men rädslan att inte hinna bli frisk och hinna få tillbaka lite kondis, nu innan dagen D börjar tära på både kropp och psyke...

I övrigt hade vi en mycket trevlig helg. Den startade med mysstund med Frugan då vi lät ett gäng läbbiga firrar nafsa på våra fötter och nu är vi så mjuka och fina! 

På lördagen bar det av till Ystads Djurpark och ett utlovat besök tillsammans med syster P och hennes nya familj. Två tjejer i Almas ålder ingår i den och det vi slogs av var att dessa små sprang iväg direkt ihop och ingen skulle ens kunna ana att de inte ens känt varann i två minuter!!! 
    Denna djurpark rekommenderas varmt även om den är lite svår att nå om man inte är bilburen. Den är "lagom" och har allt i en dos som känns överkomlig. 

Söndagen ägnades åt ärenden och tvätt och dagen åt kurering men även ett litet trevligt besök. Inte många knop här just nu alltså, men nu är det fokus fokus...! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar