torsdag 15 augusti 2013

Ej för känsliga

Godmorgon! 
Trodde att jag med min fantastiska hostmedicin skulle få sova som en gris hela natten, men jag har sovit sämre än sämst dessvärre...

Har mått så illa och halsbrännan har gått mig på nerverna. Vet inte varför direkt, men en teori har jag. Jag äter ju bara fisk och fågel eftersom jag känt att min mage fungerar så mycket bättre då. Den senaste veckan har inte magen fungerat ändå vilket tydligen ska vara rätt normalt den här perioden av graviditeten... Så igår hos gudmor när vi blev bjudna på lunch -som luktade fantastiskt gott- så tog jag trots att det var köttfärs lindade i skinka. Vet dock ej vilken färs... Förhoppningen var att magen skulle sätta igång, men nu är det bara illamående som gäller... Och så för en halvtimme sen kräktes jag och kände mig ganska bra direkt. Nu sippar jag ljummet te, men känner att jag börjar må illa igen... Blir galen!!! 

Är glad att jag bara har mig själv och ta hand om nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar