onsdag 28 augusti 2013

Kalas 2

Igår fick Alma ett minikalas till. På hennes dag blev det bara vi, men hon var SÅ nöjd!!! Igår tog vi dock maten med oss till svärmor och Christians mormor och syster med dotter var också där... Alma blev väldigt överraskad för hon hade ingen aning om att hon skulle bli lite firad till ;o)

Idag har jag verkligen inte mått bra. Sovit urdåligt i natt och ingen bra sömn efter att jag lämnat Alma i skolan. Ikväll är det meningen att vi ska på barnklädesparty hos gudmor. Alma vill följa med och jag känner verkligen att jag vill dit även om inte Alma behöver något alls just nu. Behöver få vara lite social för detta börjar bli riktigt långtråkigt... Bara hoppas jag orkar då...

Tänkte ta bussen ner och sen vill Christian komma och hämta oss. Mest pga att klockan alltid hinner bli lite för mycket när vi är där eftersom Alma ska upp till skolan. Klart hon fixar det men man beöhver ju inte rucka på tiderna alltför mycket om man inte behöver...eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar