onsdag 14 augusti 2013

Hektiska dagar

Igår blev det ett besök hos farbror doktorn även om jag tyckte det kändes konstigt att gå dit för "en vanlig förkylning". Men väl där var det så skönt för alla hade full förståelse för att jag vill hinna bli så frisk som möjligt inför min stora utmaning. Så det blev en hostdämpande historia som jag blev riktigt riktigt trött av. Men det är ju bara bra för vila ska jag ju! 

Alma min lilla fjantiga badanka var med och stöttade hela tiden ;o) och sen smet vi inom ett par butiker där HON ville kika och det tyckte jag hon var värd. Hittade faktiskt ett par svarta sneakers på rean till henne också. Behövs nu när hon växt på alla håll och kanter! Faktiskt mätte vi henne på vårdcentralen i väntan på mitt prov och hon har sedan slutet av juni växt 4,5 cm!!!

Idag var det min tands tur. Den fick byggas på eftersom den flisats värre än jag trodde, men det blev hur bra som helst! Kan rekommendera Colosseums tandläkare (och övrig personal) vilken dag i veckan som helst. 

Och efter detta så stack vi till gudmor för lunch och där stannade Alma kvar för en sista bortaövernattning på sommarlovet. Ungarna badade i poolen trots ösregn, men då funkade ju inte kameran såklart...! Hemvägen blev kämpig och sen klockan fyra har jag bara legat platt och vilat. Men, men jag ska nog kunna sova i natt också! ;o) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar