onsdag 21 december 2011

Snart dags

Ja idag ska jag då gå till läkaren. Har en sådan känsla av att hon inte alls kommer att förstå. Och jag klandrar inte henne! Jag kan ju knappt själv fatta att jag mår såhär och att min kropp inte vill som jag vill. 


Inte blir det bättre heller av att Alma idag ska bli hämtad av sin pappa efter skolan. Han ringde för några dagar sen och sa att han inte kunde men jag kunde komma och lämna henne i Alvesta... Jag sa nej och då tyckte han att jag skulle åka upp på torsdagen i stället men jag sa nej till detta också och efter det har jag inte hört något. Förrän igår kväll då han ringde två gånger men jag sov. Man skulle ju kunna tro att han då skickar ett sms så jag vet vad som gäller. Eller?


Så denna dag känns inte så positiv men jag tar mig igenom denna som alla andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar