fredag 2 december 2011

Johanna Lind-Clausen

Idag fick jag lite bannor av frugan när vi pratade och jag berättade om min gårdag... Men vad gör man? Tyckte det kändes pinsamt att plocka fram mobilen och fota och dessutom att fota oss TILLSAMMANS? Nope!!! (Bannorna kom av att jag inte gjorde detta just i detta fall...)


Kom till jobbet typ osminkad och var så oerhört trött. Men jag har bestämt mig för att kämpa på ett litet tag till i alla fall. En efter en kom kollegorna och jag tyckte det kändes som vi var rätt många - med tanke på alla besparingar - och när de började fråga om inte jag skulle vara med så blev jag lite konfunderad... Vad hade jag missat och vad var på gång?


Jo vi skulle ha lite utbildning med Olay hudvård och sådana här små avbrott i vardagen brukar vara väldigt kul och givande. I detta fall var det helt sjukt kul! Vi fick besök av Johanna Lind Claussen som har arbetat som hudperapeut i 18 år (tror jag det var) och representerar nu Scandinavian Cosmetics och Olay. Men för den stora massan är hon nog mest känd som Fröken Sverige 1993. 


Jag kan bara just nu säga att vilken underbart fantastisk människa!!! Hon kändes så äkta och jag erkänner att jag tror på vartenda ORD hon sa till oss! Och dessutom så är hon tio gånger snyggare i verkligheten än på foto, helt sanslöst. Jag säger som Annie - som också är en fantastisk tjej som förgyller min vardag - "man skulle vilja krympa henne och ha henne med sig i väskan så man kunde plocka fram henne när man behöver lite positiv energi"...
                                                Johanna Lind-ClausenPs...efter detta kändes saker och ting LITE bättre i alla fall. Och "det finns annat i livet än att jobba".... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar