lördag 31 december 2011

Gott slut

Så då börjar detta år närma sig sitt slut. Kan väl bara säga att detta år kanske inte varit mitt bästa men verkligen inte mitt sämsta heller! Känner inte för någon direkt summering just nu och dessvärre så avslutas året med dagslång huvudvärk precis som så många andra dagar i år. Men jag önskar er alla ett riktigt gott slut!


Men nya tag och att leva som jag lär så ska nästa år bli bättre!


En alltför vanlig syn 2011...migrän eller skallebank :o/

Regn, regn och åter...

                                         reeeeeeeeeeeeeegn!!!

Alma upptäcker...

...och funderar...


Vi prövade Linas Matkasse,som innehöll muterade päron!

Lite bakverk gjorda av mig själv.

Vår fina, miljövänliga och ekonomiska gran :o) 


...och ett bakverk av Marre från jobb.

2 kommentarer: