tisdag 6 december 2011

Använd reflex!!!

                                                                      
Känns som om det var ett tag sen jag skrev något vettigt. Det lilla som skrivs har varit ganska gnälligt men det hjälper mig att skriva av mig så jag kommer att fortsätta när det behövs.  Därför tänker jag idag uppmana alla som läser att använda reflex!!!


Häromdagen var jag ute och körde lite bil - vilket inte händer ofta  - men då slår det mig hur många som bara travar rakt ut i gatan, ofta rätt mörkt klädda och inte en reflex i sikte! Hur tänker man då? "Jag har i alla fall rätten på min sida när jag går ut på övergångsstället"...? Alla borde få sitta på förarplatsen någon gång och se skillnaden... 


Så till alla därute! Använd en eller gärna flera reflexer för ni SYNS INTE utan!!! 


Var rädda om er :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar