torsdag 8 december 2011

Konstig dag

Hade en rätt bra start idag och humöret var okej och klockan tio skulle jag till kuratorn. Men först började det med att vårt lastintag var blockerat och jag förlorade 45 minuter på att försöka få fritt och att se till att våra "grannar" inte blockerar våra nödutgångar. Men jag blir snarare peppad av sådant här för då känner jag att jag kan göra någon skillnad...


Hos kuratorn gick det bra och hon får mig att kunna sortera mina virriga tankar och tillsammans kom vi fram till att jag har två vägar att välja mellan nu. Båda kräver energi men genom att välja kan jag fokusera och kanske genomföra det jag väljer...


Sen fick jag luncha med Therese och vi hann uppdatera den del och efter ytterligare ett par timmars jobb fick jag även ett par minuter med min underbara saknade Milla. Återförening på tisdag! :o)


Mellan 15-17 skulle läkaren ringa mig (på mobilen) men jag hörde inget från honom. Kvart i sex ringde han på HEMTELEFONEN. Varför frågar de då vilket nummer de ska ringa? Hur som så lyssnade han knappt och efter två minuter sa han "ja nu är du informerad om att Fsk kanske inte ger dig några pengar men jag har inga problem att skicka ett nytt intyg till dig bara du är införstådd med vad som gäller." Ja sa jag jag förstår men jag känner att jag måste göra såhär för jag orkar inte denna takt... "Jag skriver ett nytt och skickar hem det"...


KLICK!!!!


Japp! Han la på luren....


Musten gick ur mig...


Godnatt...typ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar