måndag 6 oktober 2014

Bitter

Okeeeej då...erkänner! Har blivit utsedd på mitt jobb att ha hand om kosmetiken. Ikväll är det en stor utbildning som ordnas av en av våra leverantörer. Nyheter och produktvisning, snittar och champange... JA! Jag erkänner att jag är jättebesviken över att jag inte blev anmäld. Inbjudan kom innan jag började och de ansvariga på butiken visste vilken uppgift de skulle ge mig... Så jag hade ingen chans att anmäla mig själv. (Kollade faktiskt läget idag om drt fanns återbud men tyvärr...)

Så ja...jag är lite besviken och bitter och ja...lite ledsen över att missa detta... :-(

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja lite surt kändes det. Märkliga i kråksången var att INGEN ens nämnde idag att de varit där...
      Min egrn lilla teori är att de kom på sitt misstag och nu försöker skyla över det...

      Radera