tisdag 21 oktober 2014

Goood morgon!

Frukost i min ensamhet, i lugn och ro. Det händer inte så ofta så jag intalar mig att detta måste vara starten på en  bra dag ;-)

Igår var det utbildning igen. Bara en gång kvar. Kommer faktiskt att sakna många av mina nya "kompisar". Det är ett bra gäng. Även om där finns ett par som jag genast känner att jag skulle vilja be byta jobb eftersom de så uppenbart hatar de dem sysslar med!

Idag är det tillbaka till verkligheten och om en liten stund ska jag in och skaka liv i lilla loppan. Får se hur hon mår... Igår kväll var hon inte på topp. Ledsen, varm och kall om vartannat och frågade om hon kunde få honungsvatten till frukost! Får väl se vad som väntar oss.. Önskar alla en bra dag att njuta av! Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar