måndag 27 oktober 2014

Nya mål

Sådärja! Då har det gått fem måndagar och jag får härmed lov att kalla mig för skyddsombud. Fem måndagar och huvudet fullt av ny kunskap och nya erfarenheter. Gänget jag gick utbildningen med var en salig blandning av killar och tjejer, yngre och äldre och denna knasiga mix gjorde dagarna till en bra start varje vecka. Visst var det gnälligt ibland, men det positiva övervägde hela tiden och vi skämtade oss genom många samtalsämnen. Vi var flera som var överrens om att vi kommer att sakna måndagarna.

Något som nog inte kommer sakna dessa dagar är dock mitt midjemått! Frukost och lunch som var super och däremellan fika och så mycket frukt vi bara orkade äta... Jeansen jag köpte inför Gaultierpremiären går knappt att knäppa!!! Imorgon blir det pannkakor till lunch, men därefter ska det planeras nya mål och sättas datum på dessa. Vet ju att det funkar och även om inte vikten är det huvudsakliga mer så ska nya tider sättas och oanvända muskler utmanas... Ska bara sova lite först ;-) Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar