tisdag 30 september 2014

Bättre...men nu nervös

Ja då var den här dagen slut. Den blev ju inte alls som det var tänkt, men så kan det bli och dessutom är jag så glad över att jag hade möjligheten att bara vila. Druckit te och Kan Jang, sovit och vilat. Jag ligger nu i soffan för jag hoppas på en någorlunda ostörd natt, men tankarna snurrar och känslan av att tiden gått för snabbt, vill inte ge sig.

Det ska bli kul att komma tillbaka och jobba. Om två veckor känns det säkert som om jag aldrig varit borta. Men jag kommer att sakna...mysiga förmiddagar i soffan med Frank. Sakna eftermiddagarna då vi möter Alma tidigt och går till lekplatsen eller tar en fika. Men allt har sin tid och nu är det dags för Christian att få njuta av barnens sällskap. Men även ta de där bitarna som inte är lika kul...gnället, tjatet, det eviga plockandet... Ja för det är just de där sista sakerna jag ska koncentrera mig på nu...för att njuta av MIN tid...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar